فیلم تبلیغاتی - کلیپ تبلیغاتی

در عصر حاضر بهره‌گیری از رادیو و تلویزیون به عنوان دو رسانه ارتباطی سریع ودر دسترس، یك ضرورت اجتماعی و بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی نوین محسوب می‌شود و خارج‌ماندن افراد‌ از گردونه رسانه‌های ارتباط جمعی، به معنای حذف‌شدن آنان از حیات اجتماعی است.
تحولات سیاسی و اجتماعی سال‌های اخیر درنقاط مختلف جهان، حاكی از ظهور وتشدید جنگ رسانه‌ای بر سر تسخیر افكار عمومی وایجاد تغییرهای دلخواه در فرهنگ و سبك زندگی مخاطبان هدف و به‌طور خاص ملت‌های خاورمیانه است.
حضور موثر و فعالانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در میدان این نبرد رسانه‌ای، مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت هوشمندانه‌ای است كه عبور از موانع، بهره‌گیری مطلوب از فرصت‌ها و نیل به اهداف سازمانی را تسهیل كند.

بررسی بازار به عنوان بخشی حیاتی از تحقیقات بازار و به معنای گفتگوی مستقیم با مشتریان هدف به منظور درک و دریافت میزان و چگونگی تمایل آنها به خرید کالا یا استفاده از خدمات می باشد. می توان برای انجام این کار، بسته به حجم بازار از خدمات شرکت های فعال در این حوزه استفاده کرد و یا خود این مهم را به انجام رساند.

ادامه مطلب ...

"زمانی که با یک مرد به زبانی که متوجه می شود حرف می زنید، به فکرش نفوذ پیدا می کنید و هنگامی که با او به زبان مادری اش سخن می گویید به قلب او وارد می شوید" نلسون ماندلا"

مهمترین نکته درباره بازاریابی بین المللی ساخت و بومی سازی “آمیخته بازاریابی” برای مشتریان در کشور هدف است و بومی سازیبه معنای سازگار کردن محصول، خدمات یا محتوای مارکتینگبا زبان، فرهنگ، قوانین و مسائل فنی در یک کشور یا منطقه می باشد.

ادامه مطلب ...

فناوری، تغییر شگرفی در صنعت تبلیغات پدید آورده است؛ تغییری که حتی تا یک دهه‌ پیش هم غیرقابل تصور بود. دسترسی به محتوا و کاربرد و انتشار آن به شیوه‌های متنوع‌تر از قبل صورت می‌گیرد و بازاریاب‌ها اکنون از امتیازات جدیدی برای درک مشتریان، دسترسی به آنها و تعامل با آنها برخوردارند. اما همانقدر که سیاست‌های زیست‌محیطی از تبلیغات آنلاین پشتیبانی می‌کند، به همان حد ابزارها پیچیده و پر‌دردسر شده است به طوری که سرمایه‌گذاری بیشتر و موثرتر را برای آگهی‌دهندگان دشوارتر ساخته و در نتیجه رشد این صنعت را با خطر مواجه ساخته است.

ادامه مطلب ...

بیشتر از یکصد سال است که کوکاکولا به عنوان برندی تصویر محور در فرهنگ عامه بسیاری از کشورهای جهان شناخته می شود. روش این شرکت در بازاریابی و ارتباط با مشتریان، هدفمند و متمایز با رقباست.ماموریت سازمانی آنها تنها فروش محصولات نیست. آنها به تاثیرگذاری مثبت در جهان و تبدیل دنیای پیرامون به دنیایی بهتر می‌اندیشند. بیانیه ماموریت کوکاکولا به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

چندی پیش در سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین كه به مناسبت روز جهانی ارتباطات در شهر قزوین برگزار شد، ارائه ای داشتم با عنوان "مدیریت تصویر سازمانی با تاكید بر ذینفعان كلیدی".
مدیریت تصویر سازمانی مقوله ای است مهم كه متاسفانه شركتهای ایرانی توجه كافی به آن نداشته اند. از اینرو در كشور كمتر شركتی را می توان یافت كه در ساخت تصویری مثبت و ارزنده در ذهن و قلب مخاطبان خود موفق عمل كرده باشد.

ادامه مطلب ...